Fy faan!

Jag skiter i vad du tycker, jag har rätt att vara arg, och ledsen, förtvivlad och helt i jävla spillror!! Du har behandlat mej som skit och gett mej en massa falska förhoppningar för du är för feg för att säga sanningen!! Och nu har du lyckats trycka ner mej lite till, grattis!! är det någon sjukt jävla hämnd eller? Nej just det du vågar ju inte säga, men nu har du ditt lilla liv med allt du kan göra, trodde familjen betydde allt men vad fel jag hade, sånt betyder inget för dej verkar det som och har nog aldrig gjort med take på hur du betett dej. Men du har ju alltid varit lite finare än mej, eller hur? Du har jämt rätt och jag har jämt fel. Hur man ä vrider och vänder på det. Men jag har lärt mej min läxa nu. Och jag kan bara hoppas att du någongång får känna det jag känner nu, så kanske du lär dej att sköta dina sk problem lite bättre!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj det låter inte roligt det där.. :/ Antar att det är karln som hittat en ny.. om så är fallet så skit i honom, han är inte värd det.. familjen går först precis som du skriver.. och du klarar dig utan honom.. Du har andra som bryr sig om både dig och Tuva :)

2010-02-03 @ 09:29:56
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Therése

Oj, det lät verkligen inte kul :( Vi har väl egentligen inte vidare kontakt. Men om du behöver prata med någon som är relativt utestående kan jag ställa upp!

Ta hand om dig!

Kram!

2010-02-03 @ 10:33:07
URL: http://tessielur.blogg.se/
Postat av: Kim

Det där låter inge vidare! Om han nu inte bryr sig om dig och Tuva så är han inte värd att kämpa för. Familjen går först, i alla lägen!



Ja visst är overallen söt, önskar ja hade köpt en i storlek 62 också.

2010-02-03 @ 14:10:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: isabelle

Bajs Bajs Bajs är vad han är. Låt honom stanna i toaletten, spola! :)

2010-03-28 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0