!

Undrar varför. Varför ni vill förstöra, och sabotera ens liv. Hitta på en massa saker som inte är sant, det drabbar inte bara mej ska ni veta. Inte undra på att man inte gillar och litar folk häromkring när ni håller på såhär, sitter och skvallrar för era patetiska liv har ingen annan mening. Men jag vet vilka jag kan lita på och det är inte många men ni vet vilka ni är. Ni andra miserabla falska jävla människor kan sitta i era små bubblor och pilla i era feta navlar och skvallra vidare för ni knäcker inte mej, men som sagt så drabbar det inte bara mej det ni sitter och hittar på och tjattrar om, kan ni ha det på ert samvete, varsågoda. Jag vet mycket väl att vissa av er är så trevliga när man möter er och när man vänder ryggen till är snacket igång. Varför inte ta tag i era egna tragiska liv istället för att ge er in i mitt.

Ni är bara äckliga.

Kommentarer
Postat av: sandra

Låter som riktiga nollor det där.. undra va dom vinner på det...

2010-01-21 @ 11:21:03
URL: http://trojas.blogg.se/
Postat av: Samdra

MM nollor rakt igenom alltså..

Man blir så trött.. men låt dom inte dra energi från dig! Skratta lite åt det och slå dövörat till ^^

2010-01-21 @ 14:43:10
Postat av: sandra

"jag hatar landet" haha :D nej men det måste vara något med holmensröken som lägger sig över kommunen eller nått.. Man blir så jävla trött på folk.. jag skulle vilja att någon kines skulle släppa en stor jäkla atombomb och spränga bort hela skiten..

2010-01-21 @ 18:03:35
Postat av: Anonym

yeees,onsdag får vi prata av oss om äckliga kryp!

2010-01-21 @ 20:11:08
URL: http://jemmin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skit snack blir man gaaaaalen på.. tråkigt att det ska finnas så många som är så falska.. :/

2010-01-26 @ 12:35:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0