Fredag

Var in till skolan imorse vid 9 på ett APU möte, eftersom jag redan gjort den så är jag "ledig" typ 4 veckor sen när den är, vi har en Etikuppgift då, så jag har den att göra då, och jag ska göra den med glans! Ska börja skriva på den uppsatsen vi ska skriva nu lite senare ikväll, jag sover ändå så dåligt nu så jag kan lika gärna vara uppe och skriva. Vaknade fem imorse och kunde inte somna om så då gick jag upp. Lämnade Tuva till dagis vid 8, hon var super glad och studsade nästan på väggarna när vi kom dit, hon var hemma igår för hon var så himla snorig och hostig då. 

Jag är så otroligt trött, känner mej helt matt och fryser hela tiden. Jävla vinter. Fick iaf beröm på mötet att jag varit aktiv i debatten/seminarumet vi hade i skolan häromdagen, känns bra eftersom jag misslyckats så i skolan när jag var yngre. Förutom i vissa ämnen då men ändå.

Kika lite i frysen vad Tuva ska få att äta sen. Sen ska jag väl bara sitta här och typ vänta?

Kommentarer
Postat av: Carro

Kämpa på!! <3

2010-01-22 @ 20:45:53
Postat av: Anonym

Du är så duktig Ela!

2010-01-22 @ 23:08:59
Postat av: Anonym

Du är grym! :)

2010-01-22 @ 23:09:51
URL: http://jemmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0