Hejhopp!

Var ute med hundarna nyss, och det var så sjukt kallt, dom ville inte ens gå för det var så kallt om tassarna så dom fick bara kissa sen in igen. Snälla kan det iaf inte bli vår nu!

Idag annars så har jag städat och flyttat matbordet i köket, iaf lite ommöblering :P Tuva har varit pigg och feberfri idag, men hon ville inte sova på dan så hon har varit vaken tills Kim la henne vid 7. Så nu ska jag och Kim snart ta ett mysigt bubbelbad sen ska vi se Independence Day som går på tv lite senare.

Imorgon ska jag packa lite pennor och block till skolan på Måndag och så extrakläder till dagis som Tuva ska ha där. Är lite nervös faktiskt, hoppas jag klarar att ta hand om hem och hushåll och Tuva och plugga när jag kommer hem och så,  men det borde nog inte bli några problem, jag gillar ju att ha saker att göra, haha. Ska nog passa på att göra en riktig storstädning med även om jag dammsug och skurade igår :) Slipper man tänka på det i veckan sen.

Om någon i min familj läser det här så vill jag ha kläder i födelsedagspresent sen! Har typ ingenting, vill ha lite långärmade tröjor, gärna ganska långa så man kan ha leggins inunder, och massa såna vill jag också ha, svarta och gråa leggins, i bomull så man kan ha det nu när det är kallt också :) Och Jeans och en ny handväska och Jacka, haha. :p Och Skor! :P Så nu vet ni det :D

Det var allt för mej idag, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marion

men ela vi får inga presenter längre vi har blivit för stora för sånt har ju mamma sagt:P

2010-01-10 @ 00:10:37
Postat av: Ela

Åh, Marion jag vet men det finns en liten gnutta hopp i mej ändå :p

2010-01-10 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0