listaa

Stänger du av mobilen när du sover?
Ibland och ibland inte.

Vem såg dig senast naken?
Jag själv, i dushen, för man dushar ju inte med kläder..eller?

Hur såg du ut på högstadiet?
Som mina vänner :P

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Bra, hoppas jag, haha.

Är du rädd för att få hängbröst?
Näej, man får väl köpa en bra Bh isf :D

Svär du?
Mjo, ibland.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Inte särskilt.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pommes!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding.

Har du blivit arresterad?
Näej, har däremot liftat med en polis hem från Norrtälje en gång, räknas det?

Har du någonting att dölja?
Ja, jag är täckt med fiskfjäll!

Har du kysst en polis?
Ja, faktiskt, på en kryssning i min ungdoms dagar, han sa iaf att han var polis :P

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Det beror väl på hur odräglig han är, haha.

Vilken teveserie skulle du helst leva i?
Scrubs.

Vilket ordspråk tycket du är kul?
Nu har du satt din sista potatis, haha.

Kungen eller Silvia?
Kungen så klart, Silvia verkar mysko (hon är nog eg en alien)

Och till sist? Nej, man kan inte koka soppa på en spik, sluta lura era barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0