Oooops :p

Råkade glömma att blogga igen :p Så får väl göra det efter stora påtryckningar från allmänheten.. (Sideshow och Fishi)

Vad har hänt denna förträffliga människa under tiden hon inte har skrivit kan man undra..Jo, har varit i skolan och varit duktig, iof har vi Etik nu och det är lika kul som en finne i röven på cykelsemester men det är snart dags för andra ämnen med så vi står ut. Roliga klasskompisar är det också. Så när man kommer hem är det ju att fixa lite hemma, plugga, hämta Tuva från dagis (beroende på när man slutar skolan) laga mat, leka lite med Tuvis och sen sova typ.

Inatt vaknade hon 8 gånger tror jag det var; sen ville hon gå upp halv 7, hon var pigg och glad, jag halvt döende, haha. Men piggnade till efter lite kaffe som tur var.

Nu ska jag se en dokumentär på Tv4 plus. Hörs väl om någon vecka igen, haha :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaa där :)

"finne i röven på cykelsemestern" va det ja,hahaha!

2010-01-19 @ 20:11:45
URL: http://jemmin.blogg.se/
Postat av: carro

bra! med flaska gick de super!!!! :) kram

2010-01-19 @ 21:01:40
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 10:28:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0