Söndag

Idag mina vänner händer det något stort här i hushållet. Jag lagar Lamm för första gången. Jag har aldrig gjort det förut så igår var jag tvungen att spana på lite recept och ringa min kära kloka mor för råd om hur jag skulle tillreda detta lamm. Så nu har jag gjort lite stekyta och kryddat med vitlök och kryddor och skickat in lammbiten i ugnen, för det tar ju en stund där inne innan det blir klar, ska göra egen klyftpotatis till också. Så vi får se hur det blir, haha om vi överlever efter vi ätit av det.

Så har jag packat ihop mina skolgrejor så det är fixat till imorgon, ska plocka fram kläder och så med så man kan sova lite längre :p

Försöker trakassera min mamma på Fb så hon kommer hit och fikar lite men hon verkar inte vilja det den gamla ugglan :p

Jaja, hör väl av mej när lammet är smakat om vi överlevr dvs :p

Kommentarer
Postat av: Kim

Jo det är väl så..

2010-01-11 @ 11:09:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Överlevde ni inte lammet eller? ;)

2010-01-11 @ 12:44:25
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0